Cipap Cikgu Dikerjakan…

23rd May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 69912 Views | No Comments

Cipap Cikgu Dikerjakan Pemuda | cikgu Livani, berusia 24 tahun, baru melangsungkan perkahwinan, cikgu Livani nii bertudung gebu dan sexy. Turut tinggal bersamanya, Zula. adik nya. Seperti biasa, cikgu Livani pergi dan pulang mengajar di sekolah berhampiran rumahnya. Sehingga pada suatu petang selepas pulang dari sekolah.

Cipap Cikgu Dikerjakan Pemuda kisah sex lucah, Cipap Cikgu Dikerjakan Pemuda cerita novel seks melayu Cipap Cikgu Dikerjakan Pemuda

Cipap Cikgu Dikerjakan Pemuda

Zian terus menjolok-jolok jarinya ke dlm lubang faraj cikgu Livani. Jari itu di tarik keluar dan dibawa ke hadapan wajah cikgu Livani. Bau air berahi lubang faraj nya sendiri menyedarkan cikgu Livani dari khayalannya.

Zian berbisik ke telinga cikgu Livani, “Tengok. tengok cikgu. buka mata dan tengok. jari saya berlendir denngan air dari cipap cikgu, cikgu dapat baunya tak. dari sini saya dapat bau, sedap! ” cikgu Livani tidak terkata apa-apa lagi, malunya bukan kepalang dan berkali-kali hatinya tertanya-tanya mengapakah itu hrus berlaku sdang kan ianya adalah di luar kerelaannya.

Jari Zian berkilat dibaluti denngan air berahinya yangg cair jernih. Zian tersenyum kemenangan. Zian mulai menekan bahu cikgu Livani, memaksanya supaya menonggeng di hadapan meja. ” jangaan. tolong, tolong saya kali nie. jangaan buat macam nii Zian. ” cikgu Livani merayu minta dikasihani.

Ternyata Zian tidak peduli denngan rayuan cikgu Livani, diorang mengacu-acukan kepala pelir nya di lubang faraj cikgu Livani dari belakang. cikgu Livani mengoyang-goyangkan burit nya denngan kasar utk mengelakkan batang butuh Zian menceroboh lubang keramatnya itu smbil terus merayu supaya tidak diperlakukan bgitu.

Zian menampar kuat burit pejal dan putih cikgu Livani smbil menengking, “Ddiam cikgu! ” Itulah perkataan yangg terakhir menerjah masuk ke dlm telinga cikgu Livani serentak denngan terjahan batang butuh Zian ke dlm lubang faraj nya.

Hentakan Zian cukup kuat dan perkasa sehinggakan tubuh cikgu Livani terdorong ke depan dan meja makan berkeriut. cikgu Livani terpekik. Tujahan batang butuh Zian ke dlm faraj nya sungguh kuat dan cikgu Livani terasa kedua-dua kakinya terangkat.

“Aah. sempitnya cikgu, licin. ! ” Zian mengeluh kasar apabila batang butuh nya tertanam dari belakang di dlm lubang faraj cikgu Livani. Tangan Zian mencekak rambut cikgu Livani dan memeluk pinggangnya ketika pinggangnya mulai bergerak menghayun lubang faraj cikgu Livani.

“Sedapnya cikgu. tahan ye cikgu. ” cikgu Livani mengetap bibirnya dan menggeleng-gelengkan kepalanya. Zian terus menghentak faraj nya dari belakang. Pakuan Zian cukup keras dan pantas dan terasa amat dalam.

Cikgu Livani tidak terdaya lagi. Seorang pemuda yangg tidak dikenalinya menceroboh rumahnya dan melakukan perbuatan terkutuk itu ke atas dirinya di dapur rumahnya sendiri. “Sedap tak cikgu. cikgu enjoy tak? ” Zian terus mengomel di dlm keluhan berahinya sendiri.

Cikgu Livani cuma menangis terisak-isak dan sesekali menggeleng-gelengkan kepalanya. Air matanya menitis ke atas meja. Kedua-dua tangannya menekan permukaan meja. Sesekali Zian mencium-cium leher jinjangnya dan meramas-ramas payudara nya yangg terbuai-buai itu.

“cikgu tak suka ye. relax cikgu. kejap saja. kejap je lagi. ” Zian terus menghayunkan pinggangnya denngan kuat sementara lubang faraj cikgu Livani semakin licin dan berair. Setiap kali peha Zian berlaga denngan burit cikgu Livani, burit itu bergegar-gegar.

Bunyi perlagaan antara peha Zian dan burit cikgu Livani menjadi satu irama yangg cuma mereka berdua je yangg mendengarnya di ruang dapur itu. cikgu Livani mendesah halus setiap kali batang butuh Zian semakin dlm menerjah lubang faraj nya.

Kemudian Zian terhenti, diorang membaringkan cikgu Livani di atas lantai. Kain dan panties cikgu Livani direntapnya dan dilemparkannya. Kaki cikgu Livani dikangkangkan seluas-luasnya. Sebelum cikgu Livani sempat berkata apa-apa, diorang kembali menghunjamkan batang butuh kerasnya semula ke dlm faraj cikgu Livani.

“Argh. ” cikgu Livani mendesah, menahan tujahan batang butuh Zian. Baju kurungnya diselak oleh Zian, bra berwarna biru yangg dipakainya pada waktu itu dikuak ke atas dada. Terpampanglah sepasang payudara nya yangg putih berputing panjang di hadapan mata Zian.

Zian terus menyembamkan mukanya ke lurah payudara cikgu Livani smbil terus menghentak faraj nya. “Zian. argh. ” cuma keluhan yangg keluar dari mulut cikgu Livani denngan mata yangg terpejam.

Cermin mata yangg dipakainya dicabut oleh Zian dan diletakkan di sisi tubuh separuh bogelnya. “Dah. sudah. ” Tubuh cikgu Livani menggeletar menerima hentakan demi hentakan batang butuh Zian. Akhirnya sesuatu di luar jangkaan berlaku, tubuh cikgu Livani menggelepar, nafasnya kasar.

Diorang mencapai kemuncaknya. “Oooh. ” Nafas cikgu Livani tersekat-sekat, tangannya didepakan, lesu. Dadanya berombak-ombak. diorang kelelahan. Zian tersenyum. Bunyi hentakan Zian pada faraj cikgu Livani makin perlahan dan akhirnya terhenti.

Air berahi cikgu Livani keluar denngan banyaknya. Perkara ini amat aib bagi cikgu Livani, diorang mencapai puncak di luar kerelaannya. “cikgu daah dapat kimaks ye. jangaan tipulah cikgu, saya tahu. ” Otot-otot faraj cikgu Livani mencengkam semula batang butuh Zian apabila diorang mulai menghayun laju faraj itu.

“Giliran saya pula cikgu. ” cikgu Livani tersedar dari kelesuan, entah kenapa diorang terasa dirinya amat jijik. diorang meronta-ronta utk melepaskan diri. Semua itu hanyalah sia-sia je malah membuatkan Zian marah.

Dakapannya pada tubuh cikgu Livani semakin erat. Hentakannya pada faraj cikgu Livani semakin ganas. Daripada deraman dan dengusan Zian, cikgu Livani tahu yangg Zian jg akan sampai ke puncak kepuasan.

“Dekat daah cikgu. dekat dah. argh. ” Gerakan pinggang Zian semakin kencang, mukanya merah dan peluh berahi mengalir di dahinya. tetek cikgu Livani dicekak geram dan diramas-ramas. Kepala cikgu Livani tergeleng-geleng ke kiri dan ke kanan denngan rambut yangg mengerbang dan mulut yangg tercungap-cungap.

Kedua-dua tangannya menekan dada Zian utk menyerap hempapan tubuh Zian ke atas tubuhnya yangg lampai dan bergegar itu. Zian terus menghempap dan menghempap. “Yeah. ” Zian menekan batang butuh nya sedalam-dalamnya di dlm lubang faraj cikgu Livani, pancutan demi pancutan lahar panas air berahi menerpa likat ke dlm lubang faraj cikgu Livani.

Bibirnya diketap dan diorang tersembam ke atas payudara cikgu Livani smbil melepaskan keluhan yangg kasar. cikgu Livani sendiri terkulai layu smbil melepaskan nafas perlahan-lahan. Kedua-dua tubuh mereka bersatu dan terkaku seketika.

“Sedapnya cikguh. cikgu best! ” Bisik Zian ke telinga cikgu Livani. dngan lemah longlai Zian terbaring di tepi tubuh cikgu Livani. batang butuh nya masih terpacak dan berkilat. cikgu Livani tercungap-cungap denngan dada berombak.

Tangannya di atas dahi. tetek nya turun naik selaras denngan pernafasannya. cikgu Livani menyangkakan yangg semuanya udah berakhir stlah maruahnya tercemar tetaapi ternyata anggapannya itu tersilap kerna tiba-tiba Zian berdiri denngan batang butuh yangg masih mencacak.

Diorang menarik tangan cikgu Livani sehingga terbangun dan melutut di depannya. “cikgu, sebelum saya pergi, saya ingin kasi souvenir kat cikgu. Telan sperma saya. ” “Haah? ” Zian tidak menunggu jawapan lagi.

Diorang memegang kepala cikgu Livani yangg melutut di depannya itu dan menariknya ke batang butuh nya yangg keras berlendir. cikgu Livani membuka mulutnya, mengulum batang butuh Zian. diorang cuma mahukan semuanya itu segera berakhir.

“Hisap cikgu. saya ingin pancut dlm mulut cikgu. ” Hayunan Zian ganas. cikgu Livani mengerutkan muka dan menutup matanya rapat ketika batang butuh Zian keluar masuk mulutnya. “cikgu telan semua sperma saya tau. ” Zian menarik batang butuh nya keluar dan tergopoh-gapah melancapkan batang butuh nya di hadapan muka cikgu Livani.

Sebelah tangannya mencekak rambut cikgu Livani supaya muka cikgu Livani terdongak di hadapan batang butuh nya. “Argh. telan cikgu. telan. buka mulut cikgu. ” diorang menderam denngan suara yangg tertahan-tahan ketika pancutan panas air berahinya terpancut ke muka cikgu Livani.

“Hisap cikgu. hisap batang butuh saya. ” Zian mengeluh dan mendesah ketika satu lg pancutan air berahinya terpancut mengenai pipi cikgu Livani yangg putih gebu itu. cikgu Livani mengulum kembali batang butuh berlendir Zian yangg terangguk-angguk melepaskan pancutan demi pancutan sperma.

Diorang cuma ingin segala-galanya segera berakhir dan Zian akan meninggalkannya. Zian memegang kepala cikgu Livani dan menekan batang butuh nya ke kerongkong cikgu Livani. Seluruh tubuh Zian kejang, menggeletar denngan kakinya terangkat-angkat ketika pancutan-pancutan sperma nya terus memasuki kerongkong cikgu Livani.

“Telan cikgu. ah. telan semuanya. ah. hisap cikgu. ” cikgu Livani menelan sperma Zian tetaapi kemudiannya merasa geli dan jijik dan meluahkan bakinya. tetapi bgitu diorang dapat merasakan air berahi Zian yangg likat itu mengalir turun di dlm kerongkongnya.

Baki air berahi Zian mengalir lemah keluar dari tepi bibir cikgu Livani dan turun ke dagunya. Tompokan air berahi Zian di pipi dan mukanya mulai mengalir turun perlahan ke baju kurungnya.

Ketika cikgu Livani merasakan semuanya udah berakhir tiba-tiba diorang terdengar suara di pintu dapur. diorang berpaling ke arah suara itu denngan batang butuh Zian masih dikulum di dlm mulutnya.

Diorang melihat adiknya Zula berdiri di pintu dapur denngan dua orang pemuda yangg kelihatan seperti samseng memegang lengannya. “Kakak! ” Mulut Zula ternganga, matanya terbeliak. “Apa yangg udah kau buat denngan kakak saya? ” Zula terlopong melihat kakaknya, cikgu Livani di dlm keadaan melutut denngan air berahi likat pekat dimukanya dan batang butuh Zian berada di dlm mulutnya.

Zian menolak kepala cikgu Livani dari batang butuh nya dan mulai ketawa. “Kakak kau best le Zula. kau sendiri tengokkan, pandai hisap batang butuh ” Zula tunduk melihat cikgu Livani yangg menangis terisak-isak.

No Comment yet. Be the first to comment on Cipap Cikgu Dikerjakan…

Leave Your Comment Here!