Geram Tengok Tetek Besar…

17th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 8886 Views | No Comments

Geram Tengok Tetek Besar Cikgu | sya mendapat kerja sementara sebagai guru sandaran. sya mengajar matematik di sebuah sekolah rendah. Di sekolah, sya meminati sorang guru yg mengajar subjek bahasa melayu. Meyhan namanya n dia berumur dlam lingkungan 35 ketika itu. Mempunyai 2 orang anak.

Geram Tengok Tetek Besar Cikgu, kisah blue malay boleh, cerita seks Geram Tengok Tetek Besar Cikgu, kisah sex melayu Geram Tengok Tetek Besar Cikgu

Geram Tengok Tetek Besar Cikgu

Batang konek ku seperti diperah-perah tangannya. “Banyaknya sperma awak Joel. ” Cikgu Meyhan seperti terkejut sebaik dia melihat batang konek sya yg selesai memancutkan sperma di dlam genggamannya. sperma sya yg terpancut itu kelihatan meninggalkan kesan basah yg amat besar n bnyak di baju kurungnya.

Oleh kerana baju kurungnya berwarna putih, jenis satin plain pula tu, maka ianya dapat dilihat dngan jelas. “Macam mana cikgu, nanti cikgu ingin cakap apa kalau orang tegur kesan basah ni. ” sya bertanya nak tahu.

“Takpe, sya cakap jer air tumpah. Balik nanti sya cuci lah. lagi pun bukan ke kejap lg habis waktu sekolah. ” cikgu Meyhan menerangkan kepada sya. sya menangguk setuju.

Selesai je perbuatan terkutuk itu, segera kitaorang pergi ke meja masing-masing. Pada waktu pulang, sya terlihat cikgu Meyhan menunggu kehadiran suaminya di porch sekolah. dia ternampak kelibat sya memerhatinya.

Dari jauh sya lihat dia tersenyum kepada sya n sambiil itu dia memandang ke bawah, menunjukkan dia menggunakan fail sebagai penutup kesan tompokan sperma sya di baju kurungnya. sya mengangguk memahami taktiknya n terus berlalu dari situ menuju ke tempat letak motorsikal.

Selepas itu, sya menjadi begittu merinduinya. Sehari kalau sya tak nampak dia macam ingin gila rasanya. Setiap kali kitaorang bertemu, pasti cuma senyuman yg terpamer di bibir kitaorang berdua.

Senyuman yg penuh rahsia n sulit utk diperkatakan. Keinginan sya utk mendampingi cikgu Meyhan lebih rapat terhalang berikutan tiada ruang waktu utk kitaorang bersama. Nasib baik sya gamble jer ngorat dia hari tu, kalau tak, mesti susah ingin dapat.

Sekarang sya dahh dapat, hanya waktu jer tak ada yg sesuai. Lebih-lebih lg selepas habis waktu sekolah, persekolahan sessi petang jg menjadi salah satu batu penghalang utk kitaorang bertemu.

Sya tahu, dia jg menginginkannya. Setiap kali kitaorang terserempak samada di tangga atau di tempat-tempat yg tak dilihat orang, tangannya akan meraba batang konek sya sekali lalu. begitu jg dngan sya yg akan meraba vagina nya sekali lalu.

Dapat sentuh sikit pun jadilah, buat ubat rindu. Kerinduan kitaorang berdua sdh sampai ke tahap paling kritikal. Cikgu Meyhan sering je memakai baju kurung putih satin. Dari mejanya di bilik guru, dia selalu merenungku seperti meminta sesuatu.

Sya tahu apa yg diinginkannya. Hinggalah pada hari itu cikgu Meyhan memberi isyarat mata kepada sya utk mengikutnya ketika waktu rehat. sya mengekorinya dari jauh n kelihatan dia masuk ke bilik buku teks.

Bilik tersebut memang tiada sesiapa yg akan masuk kecuali jika ada urusan berkenaan buku teks. Di dlam bilik itu, sya perhatikan tiada sesiapa, cuma kelibat cikgu Meyhan menuju ke belakang rak.

Perlahan-lahan sya tutup pintu n biarkannya tak berkunci supaya tak menimbulkan syak wasangka bagi sesiapa je yg memasuki bilik tersebut. sya dapatkan cikgu Meyhan yg sedanng berdiri bersandar pada rak buku teks menanti kehadiran sya.

Sebaik je sya mendekatinya, cikgu Meyhan terus je memeluk sya erat. sya jg memeluknya erat. Bibir kitaorang bercantum n berkucupan penuh nafsu. Berdecit-decit bunyi mulut kitaorang yg berlaga sesama sendiri, sementara tangan sya tak lepas peluang meraba seluruh pelusuk badannya, begittu jg dirinya.

“Joel. sya rindu awak. ” Cikgu Meyhan berkata sayu sambiil mendongak memandang wajah sya. “sya jg rindukan awak sayang. Meyhan. sya tak tahan. ” bisikku kepadanya. “sya pun. kita bersatu sekarang ye. ” bisik cikgu Meyhan seperti pelacur meyakinkan pelanggannya.

Sya mengangguk perlahan tanda setuju. Cikgu Meyhan pun terus membuka seluar sya. Sebaik je seluar n spender sya terlorot hingga ke lantai, cikgu Meyhan terus je menyambar batang konek sya yg sdh keras mencanak itu.

Tanpa di suruh, dia terus menyuap batang konek sya ke dlam mulutnya. Seperti kelaparan gamaknya, dia menghisap batang konek sya penuh nafsu. Nafsu sya jg semakin tak keruan. Lebih-lebih lg apabila melihatkan sorang perempuan yg masih lengkap berpakaian berlutut menghisap batang konek sya.

Kepalanya yg bertudung itu maju mundur seiring dngan batang konek sya yg keluar masuk mulutnya. Lidahnya sengaja bermain dngan kuat di batang konek sya yg keras itu. badannya yg berlutut di hadapan tak ubah seperti sarung nangka.

Ianya membangkitkan nafsu sya ke tahap paling maksima. Kemudian cikgu Meyhan berdiri di hadapan sya. Tangannya melancapkan batang konek sya yg sdh licin berlumuran dngan air liurnya. kitaorang berkucupan sekali lagi.

Kali ini penuh nafsu. Gelora nafas cikgu Meyhan dapat sya dengar jelas. Nampak sangat dia dahh stim gila. Tanpa membuang masa, sya terus selak baju dia n payudara nya yg besar itu membuai-buai seolah mmg gil mulut sya supaya menghisapnya.

Sya selak colinya n tanpa berlengah, sya terus hisap payudara cikgu Meyhan yg besar itu. Cikgu Meyhan nampaknya menikmati hisapan sya di payudara nya. dia memeluk kepala sya supaya lebih rapat ke dadanya.

“Sedap kan sayang. ” tanya cikgu Meyhan laksana pelacur murahan. “hmmph. ” sya cuma mampu berdehem sambiil menikmati payudara cikgu Meyhan yg sya geramkan itu. smbil sya menghisap payudara nya, cikgu Meyhan cuba mancapai batang konek sya yg terpacak di kelengkang sya.

Sebaik je dia dapat menyambar batang konek sya, dia terus menarik batang konek sya rapat ke badannya. sya terpaksa melepaskan hisapan di dadanya n berdiri rapat ke badannya. Kelihatan cikgu Meyhan cuba meletakkan batang konek sya di kelengkangnya melalui kain yg sdh terselak ke pinggang itu.

Namun, sya masih mentah lagi, belum tahu cara ingin main berdiri. Cikgu Meyhan sedar kelemahan sya dlam teknik persetubuhan. Lalu dia berdiri membelakangi sya sambiil dia memaut pada tiang rak buku teks.

Sya yg sdh tahu akan kehendaknya, terus memeluknya n membenamkan batang konek sya ke lurah gatalnya yg sdh berair n lecak itu. Sekali benam je batang konek sya sdh terjerumus ke dasar vagina nya.

Nampak sangat dahh bobos gila vagina dia ni. Ahh. sya tak peduli, yg penting sedap. Tanpa menunggu walau sesaat, sya terus menghayun batang konek sya keluar masuk vagina nya.

Sya hentakkan sedalam-dalamnya membuatkan cikgu Meyhan merengek-rengek menikmati gelora nafsu yg diingininya. “uuh. sedapnya Joel. Sedapnya. kerasnya. ” cikgu Meyhan merengek kesedapan. setelah agak lama sya bersetubuh dengannya, sya sdh hampir ke kemuncak.

Tanpa memberi amaran, sya terus membenamkan batang konek sya sedalam-dalamnya, melepaskan pancutan padu terus ke dasar vagina nya. Apa yg sya ingat, pada waktu itu jugalah cikgu Meyhan mendengus seperti lembu kena sembelih, malah otot vagina nya yg sebelum itu sya rasakan lembut tiba-tiba jadi kejang.

Nampaknya sya n dia klimaks serentak. kitaorang berkucupan penuh kepuasan selepas melayari kenikmatan perzinaan yg hina itu walau pun dlam keadaan tergesa-gesa. tetapi apa yg pasti, badannya sya sdh takluki.

No Comment yet. Be the first to comment on Geram Tengok Tetek Besar…

Leave Your Comment Here!