Isteri Bersuami Cuba…

26th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 22000 Views | No Comments

Isteri Bersuami Cuba Batang Lain | Petang itu stlah pulang dari mengajar, seperti biasa Cikgu Lanila menunggu suaminya utk datang menjemputnya pulang ke rumah. tiba tiba hp Cikgu Lanila berbunyi. Rupanya hari itu suaminya tidak dapat menjemputnya pulang kerna terpaksa bekerja overtime. Terpaksalah Cikgu Lanila menunggu teksi utk pulang hari tu.

Isteri Bersuami Cuba Batang Lain, kisah blue sex melayu, cerita malay best stim Isteri Bersuami Cuba Batang Lain, kisah seks lucah Isteri Bersuami Cuba Batang Lain

Isteri Bersuami Cuba Batang Lain

Mula2 mereka mengusap lembut sahaja, namun lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakin kuat dan ganas. Jamal dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambill mengocok2 batang mereka.

Baju kurung sutera cikgu Lanila disingkap oleh samy lalu samy dengan ganasnya menyonyot puting tetek cikgu Lanila yang berwarna coklat muda itu. Muthu pula dengan cepat menyuakan batangnya ke mulut cikgu Lanila.

Geli geleman cikgu Lanila kerna terpaksa menghisap batang anak india yang tidak bersunat. Tangannya pula tidak lepas2 dari menguli tetek cikgu Lanila yang sudah tegang kerna dirangsang oleh kedua budak india itu.

Jamal dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgu Lanila hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluar dlm dan panties yang dipakai oleh cikgu Lanila malam itu.

Jamal dengan pantas mengangkangkan kaki cikgu Lanila lalu menjilat puki cikgu Lanila. Atan pula mengorek2 lubang bontot cikgu Lanila dengan jarinya. Cikgu Lanila cuba utk berkata utk menyuruh mereka berhenti tetapi mulutnya sudah dipenuhi oleh batang muthu yang tidak bersunat itu.

Seluruh badan cikgu Lanila sdang mendapat rangsangan seksual yang paling maksima sekarang. Kedua2 puting tetek cikgu Lanila sudah begittu tegang sekarang. puki nya yang sdang dijilat oleh jamal itu jg sudah mengeluarkan bnyk cecair nikmat.

Jamal dengan berseleranya menjilat hingga bersih air yang keluar dari puki cikgu Lanila itu. Cikgu Lanila jg semakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthu menahan nikmat dan geli apabila lidah cikgu Lanila bermain2 di hujung batangnya.

Beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan sperma nya ke mulut cikgu Lanila. Terlalu bnyk sperma muthu hinggakan ianya mengalir keluar melalui celah celah bibir cikgu Lanila. Muthu pun mengeluarkan batangnya dari mulut cikgu Lanila.

Samy pula dengan pantas mengambil alih tempat muthu dengan menyumbatkan batangnya ke mulut cikgu Lanila. Belum pun hilang rasa loya cikgu Lanila, terpaksa menghisap batang samy pula. badan cikgu Lanila diangkat oleh atan dan jamal lalu atan pun masuk kebawah badan cikgu Lanila.

Atan memasukkan batangnya perlahan kedalam lubang bontot cikgu Lanila yang mengemut2 kuat itu. perlahan lahan batang atan tenggelam ke dlm lubang bontot cikgu Lanila. Suami cikgu Lanila sendiri belum pernah main dengan cikgu Lanila melalui lubang bontot nya.

Jamal jg turut memasukkan batangnya ke dlm puki cikgu Lanila. agak susah jg batang jamal utk memasuki lubang puki cikgu Lanila yang masih sempit itu. “ahh ketatnya lubang puki cikgu” bisik jamal.

Sekarang badan cikgu Lanila berada di tengah2 antara jamal yang sdang menghenjut puki nya dan atan yang sdang meneroka lubang bontot nya. Sungguh mengghairahkan sekali, seorang wanita muda bertudung sdang dihenjut puki , bontot serta mulutnya.

Cikgu Lanila sekarang tak ubah bagaikan seorang wanita sundal yang sentiasa ketagihkan seks. Samy pula sudah mencapai klimaksnya. Tersedak cikgu Lanila kerna terpaksa menelan semua sperma samy yang jauh lebih bnyk dari muthu tadi.

Muthu yang sudah naik kembali nafsunya kini sdang mengigit2 puting cikgu Lanila. Cikgu Lanila merayu supaya jngan ditinggalkan sebarang bekas di badannya kerna cikgu Lanila bimbang suaminya akan perasan nanti.

Jamal semakin laju menghenjut puki cikgu Lanila. Dirasakan batangnya begittu kuat dicengkam oleh lubang puki cikgu Lanila. Beberapa ketika kemudian jamal pun memancutkan sperma nya ke dlm puki cikgu Lanila.

Atan jg sudah klimaks, lubang bontot cikgu Lanila begtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama. Beberapa das pancutan sperma atan memenuhi lubang bontot cikgu Lanila. Jamal dan atan pun mencabut batang mereka lalu terbaring keletihan.

Kelihatan sperma atan dan jamal meleleh keluar melalui lubang puki dan bontot cikgu Lanila yang basah lencun dengan air nikmat itu. Samy dan muthu pula terus mengerjakan kedua2 lubang yang terdapat di badan cikgu Lanila itu.

Seketika kemudian mereka pun klimaks di dlm lubang puki dan bontot cikgu Lanila. Mereka jg terbaring di sebelah cikgu Lanila yang keletihan akibat dikongkek berkali kali oleh 4 orang anak muda.

Cikgu Lanila terbaring dengan baju kurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yang mekar di dadanya itu. Kainnya jg terselak hingga paras pinggang menampakkan lubang puki dan bontot nya yang lencun dipenuhi sperma 4 orang anak muda.

Di wajah cikgu Lanila jg terdapat tompokkan sperma yang sudah kering. begitu jg di bibirnya, terdapat kesan2 sperma yang sudah kering. Setengah jam kemudian mereka mengemaskan kembali pakaian cikgu Lanila lalu menyuruh cikgu Lanila pulang kerumah.

Cikgu Lanila melangkah pulang ke rumah dengan perasaan yang berkecamuk. namun begittu cikgu Lanila jg merasakan kepuasan yang tak terhingga bersama2 dengan 4 orang anak muda itu tadi. Jamal tersenyum puas kerna berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu Lanila disetubuhi 4 orang lelaki.

Suatu hari suami cikgu Lanila membawa pulang 2 orang lelaki keturunan india ke rumah mereka. kata suami cikgu Lanila, mereka adalah business partner yang datang utk melawat projek mereka di kawasan berhampiran dengan sekolah dimana cikgu Lanila mengajar.

Mereka jg akan bermalam di rumah mereka selama 2 malam. Cikgu Lanila cuma tersenyum mendengar apa yang dikatakan oleh suaminya itu. Mereka membawa sebuah beg pakaian sahaja. Mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka.

Malam itu stlah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu Lanila berkata sesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka. “abang, Yuni tengok kawan abang tuu pandang Yuni semacam je bang. Yuni takutlah. ” kata cikgu Lanila.

Suami cikgu Lanila cuma ketawa mendengar apa yang dikatakan oleh cikgu Lanila itu. “tak ada apa apa lah. Yuni tak perlu risau, mereka berdua tuu orang baik. ” ujar suami cikgu Lanila.

Malam itu suami cikgu Lanila begittu bernafsu sekali mengerjakan puki cikgu Lanila hinggakan mulut cikgu Lanila tak berhenti2 merengek rengek manja. Dua pusingan jg suami cikgu Lanila membaham puki nya malam itu.

Mereka terlupa bahawa rumah mereka malam itu ada tetamu. Kedua2 lelaki india itu bercakap2 di dlm bilik mereka. “eh Ardam. korang dengar tak suara wanita tuu merengek rengek? ” tanya Mark pada temannya Ardam.

“ya aku dengar. isk dasyat bnr bunyinya. tentu seronok kawan kitorang itu sdang menikmati badan isterinya itu kan? ” tanya Ardam kepada Mark semula. “eh Ardam, korang tak geram ke tengok badan isterinya tu. aku geram betullah. Kalau dapat kat aku, mau semalaman aku fuck puki dia” kata Mark lagi.

“siapa cakap aku tak geram, sepanjang kitorang makan malam tadi, batang aku nii dahh keras dlm seluar tau tak. Ketat bnr baju yang die pakai masa makan malam tadi, aku ingat situ jg aku ingin hisap puting dia. hehehe. ” balas Ardam.

Mmg semasa mereka makan malam tadi cikgu Lanila mengenakan baju yang agak fit hingga jelas menampakkan bentuk tetek nya pada Ardam dan Mark. “apa kata kalau pagi esok kitorang pakat2 fuck puki isteri kawan kitorang tu? ” Mark mengemukakan cadangan.

“hahaha. aku pun terfikir perkara yang sama, tapi isteri die tuu cikgu, mesti die keluar mengajar pagi esok. Masa mana kitorang ingin main ngan puki dia? ” soal Ardam pula.

“tak apa, jngan bimbang. Perkara itu korang serahkan pada aku” kata Mark sambill mengeluarkan sebotol ubat ghairah. “hahahahaha. ” ketawa Ardam gembira kerna die sendiri pun mmg dahh mengidamkan badan badan cikgu Lanila.

Keesokkan paginya cikgu Lanila dan suaminya sudah bersiap2 utk pergi bekerja. Suami cikgu Lanila menyuruh cikgu Lanila mmg gil 2 orang kawannya yang masih berada di tingkat atas itu.

Cikgu Lanila pun melangkah menaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka. Cikgu Lanila mengetuk pintu sambill mmg gil mereka utk turun bersarapan bersama2. Ardam dan Mark pun keluar dari bilik dengan senyuman sinis.

Di kepala mereka udah terbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu Lanila menghisap dan menjilat batang mereka. Semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgu Lanila keluar utk menghidupkan enjin kereta dan cikgu Lanila pula sdang sibuk menyediakan hidangan, dengan pantas Mark memasukkan beberapa biji pil perangsang ke dlm cawan cikgu Lanila.

Selepas itu mereka pun bersarapan seperti biasa. Mark dan Ardam menjeling saja apabila melihat cikgu Lanila meneguk hingga habis air di cawannya yang sudah dicampur dengan ubat perangsang itu.

Sesudah selesai, mereka pun berbincang tentang kerja. Mark menyuruh suami cikgu Lanila pergi ke bank dengan segera utk menyiapkan dokumen2 penting yang perlu bagi urusan mereka hari itu. Suami cikgu Lanila meminta utk menghantar cikgu Lanila ke sekolah tempat die mengajar dulu tetapi Mark berkata biar die dan Ardam yang tlg hantarkan.

Lagi pun suami cikgu Lanila mesti menyiapkan segera semua dokumen yang diminta mereka. Mereka jg memberikan alasan yang mereka akan melalui sekolah tempat cikgu Lanila mengajar utk sampai ke tapak projek syarikat mereka.

Suami cikgu Lanila pun bersetuju dengan cadangan Mark itu. die tidak tahu bahawa sebentar lg 2 orang lelaki india itu akan meratah badan isterinya yang cantik itu. Sepanjang perjalanan ke sekolah cikgu Lanila mengajar, Ardam dan Mark tak putus2 menanyakan berbagai2 soalan kepada cikgu Lanila.

Jenuh jugalah cikgu Lanila ingin menjawab semua soalan Ardam dan Mark itu. Mark sengaja bertanyakan soalan yang berbaur lucah kepada cikgu Lanila utk melihat reaksi cikgu Lanila. “cikgu pernah tengok vcd blue ke tak? ” soal Mark.

“isk apa awak cakap nie? sya tak suka lah benda2 macam tu” balas cikgu Lanila tersinggung dengan soalan Mark itu. “hehe. tak apa, kejap lg korang akan aku kerjakan sepuasnya” bisik hati Mark.

Ubat perangsang yang sudah dicampurkan ke dlm minuman cikgu Lanila sudah mula menampakkan kesan. Cikgu Lanila mula gelisah ditempat duduk belakang kereta yang dipandu Ardam itu. Ardam dan Mark tersenyum melihat gelagat cikgu Lanila itu.

Sebentar lg pasti fantasi mereka utk mengerjakan puki wanita melayu bertudung yang sudah bersuami itu pasti akan terlaksana. Cikgu Lanila hari tuu mengenakan baju kebaya dengan tudung senada. Ardam mula menjilat2 bibir bila melihat cikgu Lanila udah mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta yang dinaiki mereka itu.

Ardam menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu Mark pun terus keluar dari kereta lalu masuk semula tapi kali ini di tempat duduk belakang, disebelah cikgu Lanila yang sdang ghairah itu.

Mark pun meneruskan perjalanan mereka. Ditempat duduk belakang itu Mark dengan perlahan lahan meramas ramas puki cikgu Lanila dari luar kain kebayanya. Cikgu Lanila cuba menghalang perbuatan Mark itu, tetapi nafsunya yang sudah terangsang itu menjadikannya lemah.

Mark kemudiannya mengucup bibir cikgu Lanila yang bersalut lipstik merah hati itu. Dihisapnya bibir cikgu Lanila dengan penuh nafsu sambill sesekali menjulurkan lidahnya ke dlm mulut cikgu Lanila lalu menjilat2 lidah cikgu Lanila.

Mark kemudian memegang pipi cikgu Lanila agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnya ke dlm mulut cikgu Lanila. Terasa payau air liur Mark yang kuat merokok itu. Cikgu Lanila terpaksa menelan air liur Mark itu kerna mulutnya sudah ditekup oleh tangan Mark yang kasar berbulu itu.

Ardam cuma menjeling dari cermin belakang sambill tersenyum kerna die tahu Mark se mmg nya gemarkan seks yang agak kotor. > Kemudian tangan Mark mula menyeluk ke bawah baju kebaya cikgu Lanila lalu meramas ramas kedua tetek cikgu Lanila bergilir2.

Kemudian Mark menyeluk pula kain yang dipakai cikgu Lanila lalu menjolok2 lubang puki cikgu Lanila dengan 2 batang jarinya. Terangkat2 badan cikgu Lanila apabila puki nya dijolok begittu. Mark meraih tangan cikgu Lanila yang lembut itu lalu digosokkan ke batangnya yang sudah tegang di dlm seluarnya.

Mark kemudian membuka zip seluarnya utk mengeluarkan batangnya itu. Tangan cikgu Lanila lalu mengenggam batang Mark yang besar itu sambill melancapkannya sekali. perlahan lahan badan cikgu Lanila dijatuhkan oleh Mark hinggakan muka cikgu Lanila berada betul2 dihadapan batangnya yang keras seperti besi itu.

Jari jari Mark masih terus dengan tugasnya mengorek2 lubang puki cikgu Lanila. Tangan Mark udah basah kerna air puki cikgu Lanila sudah keluar dengan bnyk sekali. Cikgu Lanila yang sudah terlalu ghairah itu sudah lupa diri sekarang.

Cikgu Lanila terus mengulum batang Mark yang tidak bersunat itu dengan lahapnya. Ardam melihat satu pemandangan yang sungguh indah di tempat duduk belakang kereta yang dipandunya itu. Cikgu Lanila dengan kain yang terselak sdang menghisap batang Mark sambill jari jari Mark menjolok2 lubang puki nya yang sempit itu.

Tudung di kepala cikgu Lanila sudah senget akibat terlalu laju cikgu Lanila menghisap batang Mark. Mark dengan ganasnya menolak badan cikgu Lanila hingga terbaring lalu mengangkangkan kaki cikgu Lanila seluas-luasnya.

Mark terus menjilat sambill menyonyot biji kelentit cikgu Lanila yang sudah becak itu. Kereta yang dipandu Ardam itu berhenti di lampu merah. Sebuah motorsikal jg berhenti disebelah kereta mereka.

Rupa-rupanya penunggang motor itu adalah cikgu Yoken. Cikgu Yoken adalah guru yang mengajar di sekolah cikgu Lanila juga. Alangkah terkejutnya cikgu Yoken melihat keadaan cikgu Lanila yang terkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambill seorang lelaki india menjilat jilat lubang puki nya.

Setahu cikgu Yoken, cikgu Lanila adalah seorang wanita yang sopan, lebih lebih lg cikgu Lanila jg sudah bersuami. Keras batang butuh cikgu Yoken melihat puki cikgu Lanila yang tembam itu.

Mmg cikgu Yoken jg sudah lama geramkan puki cikgu Lanila, tapi memikirkan cikgu Lanila sudah bersuami, maka die pun mendiamkan diri sahaja. namun apa yang sudah dilihatnya pagi ini sudah merubah pandangannya terhadap cikgu Lanila yang ayu dan sopan itu.

Lampu bertukar hijau. Kereta itu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu Yoken. telah beberapa kali cikgu Lanila klimaks hari ini. Badan cikgu Lanila jg sudah lembik dikerjakan oleh Mark.

Muka dan mulut cikgu Lanila comot dipenuhi tompokkan sperma Mark. begitu jg dengan lubang puki nya. Kelihatan cecair putih pekat meleleh keluar dari puki dan jg bontot cikgu Lanila.

Nyatalah cikgu Lanila sudah dikerjakan sepuasnya oleh Mark dan Ardam. Rupa-rupanya mereka berdua sudah selesai melepaskan segala nafsu mereka ke segenap penjuru badan cikgu Lanila. Mereka sama2 membetulkan pakaian cikgu Lanila lalu menghantar cikgu Lanila ke sekolah dimana cikgu Lanila mengajar.

Perlahan lahan cikgu Lanila turun dari kereta lalu berjalan ke dlm kawasan sekolah. Masih terasa sperma Mark dan Ardam mengalir dari celahan puki dan jg bontot nya. Cikgu Yoken memerhati langkah cikgu Lanila dengan penuh makna.

No Comment yet. Be the first to comment on Isteri Bersuami Cuba…

Leave Your Comment Here!