Isteri Suka Konek Besar…

20th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 31428 Views | No Comments

Isteri Suka Konek Besar Jantan Lain | Tengah hari aku menelefon isteri aku di pejabatnya. aku nak mengajaknya makan kat restoran yangg diberitahu oleh Zahnni. Kata Zahnni restoran baru itu menawarkan pelbagai jenis ayam bakar, ikan bakar dan berjenis masakan bakar yangg lain. aku memmang arif kegemaran Srifa isteri aku adalah ikan bakar.

Isteri Suka Konek Besar Jantan Lain novel lucah seks, kisah malay blue Isteri Suka Konek Besar Jantan Lain cerita seks, Isteri Suka Konek Besar Jantan Lain

Isteri Suka Konek Besar Jantan Lain

Alangkah bertuahnya kalau batang konek ku yangg dihisap dan dikulum seperti itu. Agaknya Mr Ashran dahh tdk tertahan lg maka diorang berdiri dan membuka pakaian isteri aku satu persatu.

Srifa membantu tugas wakil insurans itu. cuma seluar dalamm yangg melekat pada tubuh isteri aku. Srifa duduk di meja dan jelas menampakkan seluar dalamm warna merah berenda itu. aku kenal seluar dalamm itu krna aku yangg membeli sebagai hadiah kepada Srifa pada hari valentine bulan lalu.

“You are beutiful, Srifa, ” Mr Ashran memeluk dan mencium pipi isteri aku. “I want suck your pussy and fuck you, ” kata Mr Ashran lagi. “I am ready. I am yours now, ” jawab Srifa mesra dan penuh ghairah.

Mr Ashran menarik seluar dalamm isteri aku. isteri aku mengangkat kakinya bagi memudahkan tindakan lelaki India itu. Dicempungnya isteri aku dan dibaringkan di atas katil. Sepantas kilat Mr Ashran telah melangkah ke atas katil.

Jika je pantat isteri aku yangg berbulu pendek dan dijaga rapi itu terdedah maka Mr Ashran menerkam dan menyembamkan mukanya. dubur Srifa dijilat penuh nafsu. Aroma dubur Srifa disedutnya.

Aku yangg duduk beberapa meter dari situ pun seperti terhidu hidu bau dubur Srifa yangg enak itu. Srifa memejamkan matanya dan mengeliat sakan jika lurah dan kelentitnya dikerjakan oleh Mr Ashran.

Lurahnya yangg merah itu kelihatan berkilat kilat jika makin bnyk cairan nikmatnya keluar. Mr Ashran dng rakusnya menghirup cairan berlendir yangg keluar dari lubang dubur Srifa. Layanan Mr Ashran yangg kelihatan brutal itu amat disukai Srifa.

Mungkiin Mr Ashran jarang dilayan wanita Melayu yangg cantik bergetah maka diorang menjadi buas dan penuh nafsu. cuma beberapa minit je kelihatan badan Srifa mengejang dan kemudian mengendur. aku pasti Srifa telah mengalami klimaksnya.

Mr Ashran masih meneruskan tindakannya di pantat Srifa yangg bertundun tinggi dan berbibir tebal itu. Bibir dalamm warna merah yangg dua keping itu digigit gigit geram oleh Mr Ashran.

Nafsu Srifa kembali bangkit. “I dahh tdk tahan. Fuck me Ashran! ” Srifa bersuara smbil menarik narik rambut Mr Ashran yangg cuma beberapa helai itu. Mr Ashran bangun. Paha isteri aku yangg terbaring di katil dikuak luas.

Kepala kulupnya ditempelkan ke alur lurah dubur Srifa yangg telah Brajhr. Jantungku berdegup kencang jika kepala bulat besar itu mula menyelam sedikit demi sedikit. Lubang sempit Srifa akan diterobos batang India yangg besar.

“Pelan pelan Ashran. pelir you besar, konek husband I kecik saja. ” aku tersentak. Sampai hati Srifa menghina konek aku jika diorang mendapat konek besar besar lelaki India yangg bertubuh besar dan berbulu macam gorila itu.

Apa dayaku, aku cuma menunggu je tindakan lelaki India itu selanjutnya. Sedikit demi sedikit batang hitam itu menyelam. Mr Ashran mendayung maju mundur. Mula mula pelan kemudian makin laju.

Menjerit jerit Srifa menerima batang besar panjang di dalamm lubang dubur nya. jika diorang bersamaku tdk pula diorang menjerit seperti itu. mungkiin batang konek aku tdk cukup besar hingga diorang kurang merasai nikmatnya.

Beberapa minit acara sorong tarik itu berlangsung dan jeritan jeritan keluar dari mulut Srifa maka aku mula melihat badan Mr Ashran mula bergetar dan menggigil. Tikaman konek nya makin laju dan satu tikaman padu terdengar suara erangan keluar dari mulut Mr Ashran.

Aku rasa lelaki India itu telah melepaskan benih benihnya dalamm dubur Srifa. Serentak itu aku lihat Srifa jugak mengalami klimaks utk kesekian kalinya. Makhluk hitam putih itu terdiam beberapa ketika.

Mr Ashran kemudianya menarik batang konek besar nya dari lubang dubur isteri aku. Batang hitam itu terjuntai lembik di celah paha dng cairan lendir berbuih kelihatan berlepotan. “I love you Srifa. I puas, thanks Srifa, ” Mr Ashran mengucup bibir isteri aku dan mencium pipi isteri aku yangg mulus.

Srifa cuma tersenyum. “Ashran, I love your big, black and uncut cock. I like its smell, ” Srifa bersuara menggoda. Kedua makluk itu terbaring lesu di atas tilam empuk di kamar tidurku.

Srifa yangg berbadan kecil dan comel sdg memeluk mesra badan Mr Ashran yangg hitam dan berbulu lebat seperti gorila. Tangan mungilnya sdg membelai batang konek hitam besar lelaki India yangg terlentok di pangkal paha.

Kepalaku berpinar, aku benar betul keliru. memmang aku tdk menyangka Srifa menduakan aku. Dari cara layanan yangg teramat mesra pastinya ini bukan pertama kali Srifa bersama gorila tersebut. hnya aku je yangg tdk tahu perkara ini berlaku di belakangku.

Bnr benar aku tertipu. dng longlai aku memandu meninggalkan rumahku kembali ke pejabat. Biarlah Srifa dng kekasih gelapnya itu berpesta sepuas puasnya. aku sendiri bingung, tdk tahu apa yangg patut aku lakukan.

Mungkiin ini balasan utk aku ?

No Comment yet. Be the first to comment on Isteri Suka Konek Besar…

Leave Your Comment Here!