Kongkek Ustazah Bertudung…

11th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 9379 Views | No Comments

Kongkek Ustazah Bertudung Seksi – ketika aku belajar di sebuah universiti…selalunya pada hujung minggu,aku akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam..kadang-kadang terus tido je kat situ…nak-nak kalau dah dekat nak submit projek…dan dalam pusat pengajian aku nie,terdapat seorang lecturer cukup anggun…janda takde anak…nampak cam pendiam.

orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata x sepet…ingatkan ader mix chinese,tapi x…aku namakan sebagai dr.Linda…tapi kiteorang lebih rapat dengan panggilan ustazah Linda,sbb die mcm warak jer…selalu berbaju kurung dngn tudung, ustazah Linda memang rapat dengan student..tapi aku xtaulla rapat yang mcm mana..

Nak dijadikan cerita,satu malam minggu tu,aku dah stuck dalam studio..dengan 2 org lagi kawan sekuliah aku…tapi dieorng ade keter..aku plak ade skuter jerkk…sedar-sedar ujan lebat kat luar.selebat-lebatnye..dan sah-sah aku xleh nak balik hostel mlm tu..aku amik keputusan nk tido di studio…walaupun dalam takut-takut…tapi gagahkan diri jugak…..tgh-tgh hujan lebat tu…dan memang sah-sah xde orang lain kat situ selain aku,aku nampak bilik ustazah Linda ni terang jer..maybe ustazah ade kot..later-later,boleh la aku jenguk dia..mane tau die boleh hatarkan balik hostel.

Aku pun mulela meronda keliling blok fakulti aku,dari satu tingkat ke satu tingkat,dari blok ke blok..sbb xde keje ujan lebat… sampai la aku kat blok dewan kuliah…cam ade orang jer kat blok ni…sbb aku nampk cam ade cahaya kelip-kelip…aku pun mcm berminat je…sampai je aku kat satu penjuru blok tu,aku nampak ustazah Linda tengah beraksi baik punya…dalm hujan dengan aksi-aksi mengghairahkan,dengan hanya sehelai daun yang digunakan untuk cover cipapnye…terkejut beruk aku.dengan ape yang aku nampak…dan yang pasti,ustazah Linda pun terkejut dengan kehadiran aku….aku cube nak lari tapi ustazah Linda dah dapat tahan aku,dan kini,dah seratus peratus bogel …

“…fitri…saya boleh jelaskan…tolong rahsia kan apa yang awak nampak malam nie…tolongla…” ustazah Linda cube beri penjelasan.
“…ape nie ustazah…kami ingat ustazah ni baik sangat..tak sangka ustazah ade hobi pelik mcm ni…”..
“…saya memang nudist..dah lama sejak belajar di manchester dulu…kalau di luar negara..memang saya x kesah nak berbogel…”.

Ustazah Linda pimpin tangan aku dan kami menuju ke keretanya…terus di bawa aku masuk ke dalam honda citynya dan dengan keadaan berbogel itu, ustazah Linda balik ke blok studio aku…dalam kereta aku diam seribu bahasa..tapi dalam hati aku cukup terangsang dpt tgk tubuh ustazah Linda..real depan mata lecturer aku berbogel..dengan cipapnya yang aku tengok licin tak ada bulu..memang sedap kalau aku dapat sumbatkan konek aku dalam lubang cipap tu ….aku cube menahan kesangapan ku..tapi konekku dah x tahan nak tegak berdiri….. aku tau ustazah Linda sedar perubahan konekku…

Kongkek Ustazah Bertudung Seksi

“…awak pun berminat nak bogel dalam kereta mcm saya…???…jomla..buka saje seluar dan baju kamu..saya x kesah…” pucuk dicita ulam mendatang, terus tanpa melengahkan masa…aku melucutkan pakaianku satu persatu..

Kini kami berdua memang berbogel tanpa seurat benang…nmpknya ustazah Linda pun dah semakin berahi…diusap-usap pelir aku yng semakin naik itu..aku semakin tak tahan lalu aku cube meraba-raba de celah kelangkang ustaz..aku tahu ustazah makin masyukk…tapi ustazah meneruskan pemanduan yang aku rasakan..sudah melencong dr tujuan asal utk balik ke studio….. dan tanpa melengahkan masa…aku ramas-ramas tetek ustazah Linda yang cukup sedap..pejal dan keras..aku main-mainkan nipplesnya…ustazah kegelian namun menghayatinya..dan tiba-tiba,ustazah Linda berhenti di suatau lokasi..agak tersembunyi lokasi ini tetapi menghadap satu pemandangan yangcukup indah….di luar masih hujan…tapi aku dan ustazah Linda keluardari kereta..

Dalam keadaan berbogel,kami berdua beraksi di dalam hujan di tepi sebuah tasik yang terdapat di kawasan universiti aku..memang aku yakin kawasan ini seratus peratus clear..hari hujan dan skrg dah 2 pagi..siapa yang nak keluar kan???…tanpa melengahkan masa…aku memulakan aksiku…kumulakan dengan ciuman berahi pada bibir mungil ustazah..memang ustazah Linda pandai bercium…aku lemas dalam ciumannya…kemudian aku jamah puting teteknya..ustazah mengeluh kesedapan…ku jilat tubuh ustazah di dalam hujan..sehingga aku sampai ke puncak kenikmatan..sungguh enak sekali dan aku dapat lihat..ustazah Linda sungguh gembira…aku relakan aksiku dirakam..kerana selama ini pun,memng aku menaruh hati pada ustazah Linda… …ustazah Linda dah tak tahan lagi menanggung derita..tanpa kami peduli keadaan sekeliling ustazah tolak aku dan terus menerkam ke batang konekku pula…hari masih hujan dan ustazah Linda begiti menikmati konekku….

“….ah ah..ah….”…aku mengeluh kesedapan…dan tiba-tiba ustazah Linda menghentikan aksi….
“…mau lagi sayang?…”…aku mengangguk.

Ustazah Linda memang betina sangap yang penuh berahi….ditariknya aku ke kerusi rehat taman…aku dibaringkan di atas meja…dan kelangkang ku dijilat-jilat…argghh sungguh nikmat….ustazah Linda mejamah kerandut buah keramatku menggunakan lidahnya..dan aku mengeluh kesedapan…

“….ustazah….ahhhh…..sedapnya…. .uhhh…ahhh,,,…sayang….”…aku sendiri tidak pasti apa yang aku sebutkan..”… ustazah Linda smakin berahi…dia suruh aku bertukar posisi dengan dia terkangkang di atas meja pulak …air hujan dibiarkan menitik di sekeliling…aku lumurkan air liurku di konekku yg tersergam indah itu…dan dengan penuh nikmat,konek perkasaku aku tusukkan ke lubang keramatnya..

‘….aarrgghhhh….”…dia menjerit…dalam kenikmatan dan kesakitan,aku tidak tahu..yang aku tahu…memang ketat cipap ustazah Linda ini….aku cuba merelaxkan suasana..memastikan dia dapat menerima keseluruhan batang berhargaku…aku tusuk sedikit demi sedikit dengan perlahan-lahan…sampai dia sudah terima kesemuanya…memng enak dan lazat..tak dapat aku bayangkan..aku mengfuck lecturer kesayanganku…aku mulakan aksi doronganku…mula-mula perlahan dan semakin laju…

“…plop..plop..plop….”…hentakanku dan pertembungan buah zakarku ke persekitaran lubang juburnya…’ “……i love usayang…please be my partner…”..ujar ustazah Linda sambil memeluk tubuhku dengan kakinya…aku jawab dengan anggukan dan aku menerima satu ciuman penuh kasih sayang dari ustazah Linda..malam itu sungguh bermakna..aksi di taman universiti di dalam hujan memng mengasyikkan…hampir 30 minit aku menujah..nampaknya ustazah Linda dah tak tahan …aku cube mengeluarkan zakarku tapi dia menghalang…dia nak aku pancut di dalam….. .

“….arghh,arghh arghh…..sayanggggg!!!!…”…jeritan ustazah kedengaran di selang-seli bunyi hujan…arghh..terasa kehangatan cipapnya mengemut batangku…dan aku pun sudah mencapai kenikmatan dan kupancutkan air maniku di dalam lubang ustazah Linda.

“…arghhh…….sayang…….i love u….”….
“,…i love u too…..”..balas ustazah Linda dalam kepenatan..kami bercumbu mesra…dan aku biarkan konekku di dalam lubangnya..kadang-kadang..dia kemutkan supaya aku rasa nikmatnya….
“…jangan kemut-kemut sayang,nanti naik semula..sampai subuh kita di ranjang…”..kataku…
“..xpe,sayang nak..”..dia menjawab..ustazah Linda memberikan aku satu ciuman dan akhirnya…
“..plop..P…aku tarik keluar kbatang zakarku..masih lagi 80% tegang…dan air maniku mengalir keluar dari lubang cipapnya.. dan kami bercumbu lagi… ..
“mari kita pulang sayang…”…ustazah Linda menarikku ku menuju kereta.hujan sudah renyai renyai..aku xpasti aksi kami tadi sempat dirakam atau tidak oleh kamera ustazah..tapi aku rela…ustazah memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku..tanpa segan silu..kami bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustazah Linda…ustazah lapkan badan aku dengan tuala..dan kami berdua membersihkan diri bersama-sama…malam ini,aku akan isikan masa aku dengan buah hati baruku..ustazah Linda..aku cukup puas…. .

No Comment yet. Be the first to comment on Kongkek Ustazah Bertudung…

Leave Your Comment Here!