Lubang Pantat Saya Gatal…

26th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 28198 Views | No Comments

Lubang Pantat Saya Gatal Nak Dikongkek Batang Besar | Cukup la sekadar saya kenalkan diri saya sebagai Ninya. saya ni seorang palajar ipta mase tu cam biase bile cuti semester saya akan kerja. kali ni saya kerja kat klang dekat jb. saya tinggalkan boyfren dan family saya 2 bulan saya kerja kat sana saya kerja shif malam jadi siang kadang-kadang saya tak boleh tido saya biase nye g cc untuk chatting.

Cerita seks, Lubang Pantat Saya Gatal Nak Dikongkek Batang Besar, lubang pantat bohsia gatal, cerita seks kongkek bohsia lubang pantat saya gatal

Lubang Pantat Saya Gatal Nak Dikongkek Batang Besar

saya nampak batang butuh dia dah tegak dia mainkan-mainkan batang zakar dia kat biji kelentit saya saya merengek tanda sedap Dia terus masukkan batang butuh dia dalan lubang pantat saya.

argh! saya manjerit! keluar air mata saya. sakit! merapu rapu saya ucapakan pada masa 2 kali pertama batang masuk dalamm lubang pantat saya dia tarik semula batang butuh dia dia peluk saya n bisik supaya tenang.

mula-mula memang sakit. dah masuk tak sakit lagi. dia turun ke vagina saya semula. di jilat-jilat lubang pantat saya. saya stim lagi. pas-pas dia trs masukkan batang butuh dia dalamm lubang pantat saya sakit.

! saya jerit sakit. Tobri terus jolok tanpa peduli jeritan saya tiba saya rasa sesuatu dalamm lubang pantat saya. rupanya batang butuh dia dah masuk sepenuhnya dalamm lubang pantat saya dia tarik dan sorong batang butuh dia dalamm lubang pantat saya.

sakit bercampur sedap yang saya rasa. dalamm setangah jam lepas tu dia cakap “ah nak keluar”. saya takut. saya tolak badan dia tapi tak berganjak. Dia masih enjut.

saya pon dah nak sampai klimax. saya biar saja. dia enjut laju-laju n tarik batang butuh dia dari lubang pantat saya. tersembur cecair putih yang selama ni tak pernah saya tengok depan mata saya.

dalamm terasa pedih lubang vagina saya, saya terasa sedap pulak bila batang butuh nya keluar masuk dalamm lubang vagina saya. Memang sedap saya sayang kau Tobri. Tobri kemudian terbaring sebelah saya.

dia ada cakap sesuatu tapi saya tak dengar sebab saya letih sangat dan terus tertido. pagi esok ku terjaga saya tengok dia tengah peluk n usap rambut saya dia senyum.

saya sedar yang saya dah hilang dara malam tadi saya diam. dia bisik kat telinga saya ni lah kali pertama dia tido dengan pempuan. saya tak mampu cakap apa-apa.

menangis saja y saya mampu. saya tewas dengan nafsu saya sendiri dia pujuk saya dan jnji akan jd kan saya isteri dia. dia ikhlas dengan saya dan sekarang dia sah menjadi suami saya.

lepas peristiwa tu saya putus kan hubungan dengan boyfren saya. walaupun rasa bersalah tapi saya terpaksa kerana saya dah jdi milik Tobri.

No Comment yet. Be the first to comment on Lubang Pantat Saya Gatal…

Leave Your Comment Here!