Mengintai Isteri Kawan…

20th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 10042 Views | No Comments

Mengintai Isteri Kawan Dikongkek | saya memanng sukakan seks tapi saya tak penah merasakan keenakan rasa hubungan seks yanng sebenar. saya masih bujang dan tak pernah main dengann pompuan langsung. Pegang pon tak pernah. untuk melampiaskan nafsu seks saya biasanya saya melancap aje smbil tengok cd lucah.

Mengintai Isteri Kawan Dikongkek cerita blue lucah, kisah sex Mengintai Isteri Kawan Dikongkek, cerita melayu seks Mengintai Isteri Kawan Dikongkek

Mengintai Isteri Kawan Dikongkek

Isteri diorang yanng macam daah faham terus kangkangkan kedua kakinya dan diletakkan kat bahu kawan saya. kawan saya terus menyembamkan mukanya ke celah kelengkang isteri nya yanng tak pakai seluar dallam langsung.

“Aaah. sedap bang. jilat bang. kat biji bang. ” isteri kawan saya merengek kesedapan bila pepek dan kelentitnya dikerjakan oleh kawan saya. Tangannya diselukkan ke dallam baju kurungnya dan meraba raba buah dada nya sendiri manakala tangannya yanng satu lg menjambak rambut kawan saya.

Bila daah puas mengerjakan pepek isteri nya kawan saya berdiri pulak. Walaupun tak nampak tapi saya tau kawan saya daah masukkan batangnya ke dallam lubang pepek isteri nya sebab saya nampak diorang mula gerakkan burit nya ke depan belakang (takkan henjut kat tepi meja pulak kan).

Isteri kawan saya memaut tengkuk kawan saya utk mengimbangi tubuhnya yanng nampak macam mahu jatuh sahaja duduk kat hujung meja solek yanng sempit tue. sambiil menghenjut kawan saya selak baju kurung dengann tudung labuh isteri nya sekali dan terdedah lah sebelah buah dada isteri kawan saya yanng besar tapi nampak agak jatuh sikit dengann putingnya keras terpacak ke depan.

Memanng lawa buah dada isteri kawan saya nii sebab putingnya tak melayut ke bawah tapi masih terpacak ke depan. kawan saya hisap puting isteri nya menyebabkan isteri nya mengerang semakin kuat.

Tiba tiba anak kawan saya menangis pulak. Kelam kabut diaorang berhenti main dan isteri kawan saya pergi mendapatkan anaknya. diorang bawak anak diorang baring kat katil dan mula buah dada kan anaknya.

Diam terus budak tu bila dapat buah dada emaknya yanng besar tue. saya ingatkan bila anak diorang sedar dari tidur tadi permainan diaorang tergendala le tapi rupanya ianya akan tetap diteruskan.

Kawan saya angkat sebelah kaki isteri nya yanng baring mengiring dan terus menujah pepek isteri nya itu. isteri diorang pon mula merengek semula tapi tak kuat sangat macam tadi.

Bila anaknya daah terlena semula isteri kawan saya terlentangkan tubuhnya dan naikkan kaki yanng sebelah lg kat bahu kawan saya. Mereka sama sama tengah hanyut dilambung gelora nafsu. isteri kawan saya menyingkap baju kurung dan tudungnya lalu menggentel puting buah dada nya sendiri.

Kawan saya pulak gigih menghenjut pepek isteri nya dengann tekun dan sabar tapi agak ganas juga gayanya. bolehh tahan lama juga kawan saya nii menghenjut, rasanya kalau saya melancap daah lama daah saya terpancut tapi diorang masih steady aje.

Tiba tiba kawan saya menggelupur bangun smbil melancapkan batangnya yanng agak besar dan panjang. isteri diorang pon bangun juga dan duduk menghadap kawan saya yanng berdiri. saya tengok isteri kawan saya menjelirkan lidahnya kat depan batang butuh kawan saya yanng benar betul separas aje dengann mukanya.

“Aaah. ah. ” kawan saya mengerang kesedapan smbil memancutkan sperma nya kat muka isteri dia. Lepas tu diorang paut kepala isteri diorang dan masukkan batang diorang ke dallam mulutnya.

Isteri kawan saya tu menerima batang butuh kawan saya yanng berlumur dengann sperma dan air pepek nya sendiri dengann rela ke dallam mulutnya malah diorang siap perah perah lg batang butuh kawan saya tu utk mengeluarkan sisa sisa sperma yanng masih tersangkut kat dalamnya.

Lepas tu diaorang dua dua keluar dari bilik, pergi bilik air agaknya sebab saya terdengar bunyi air paip dipasang kat dapur. Walaupun adegan daah tamat tapi saya tunggu juga lagi.

Mana tau ada round 2 pulak nanti. Rupanya tak der, diaorang muncul semula dengann pakaian biasa. isteri kawan saya pakai balik macam apa yanng diorang pakai masa mula mula saya mengintai ke dallam tadi dan kawan saya pon pakai balik apa yanng diorang pakai masa jumpa saya tadi.

Saya ponblah merempuh kegelapan malam pergi balik kat tempat saya tainggalkan motor tadi utk balik ke rumah. tak sangka saya seorang ustazah macam isteri kawan saya nii agak hebat aksinya di ranjang.

Mngkin pengaruh dari cd lucah yanng bannyak disimpan oleh kawan saya nie. yanng bestnya diaorang main dengann lengkap berpakaian siap dengann tudung labuh sekali. Tiba tiba pulak saya rasa stim kat pompuan yanng bertudung macam isteri kawan saya nie.

No Comment yet. Be the first to comment on Mengintai Isteri Kawan…

Leave Your Comment Here!