Muka Dipancut Suami,…

16th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 4128 Views | No Comments

Muka Dipancut Suami, Faraj Dikongkek Kawan | saya adalah kakitangan di sebuah syarikat di emak kota. saya tidak lah cantik mana. Tubuh saya berisi tetaapi mempunyai bentuk ye. Bentuk bontot saya lebar dan bulat membuatkan kelihatan tertonggek. buah dada saya besar bulat dan padat. saya bernafsu seks kuat.

Muka Dipancut Suami, Faraj Dikongkek Kawan cerita malay lucah, Muka Dipancut Suami, Faraj Dikongkek Kawan kisah seks melayu boleh

Muka Dipancut Suami, Faraj Dikongkek Kawan

Tidak lama saya tunggu, akhirnya Jimmey datang. saya ajak ia masuk ke dallam rumah. Namun, sebaik saja tiba di ruang tamu, Jimmey terus memaut pinggang saya. Daging pinggulku yng berlemak dan kelihatan sendat dibaluti kain batik satin nan licin itu di ramasnya geram.

“Kak Arnini mc kerana demam ke? ” Tanya Jimmey seperti berbisik di telinga saya. Hembusan nafasnya yng hangat menerjah ke telinga saya menembusi tudung yng saya pakai. “tidak. akak mahu berehat sebenarnya. ” saya jujur memberitahunya.

“saya ambil cuti kerana sakit la kak. ” Jimmey berkata lembut laksana seorang kekasih. “Jimmey sakit ye? ” saya menyatakan kata seperti kerisauan. saya risau akan kesihatannya, saya akui, cinta saya kepadanya semakin menebal.

“Ye. Sakit rindu kalau tidak nampak akak. ” Jimmey mengakhiri kata-katanya dngn kucupan yng penuh hangat dan berahi. kami berkucupan mesra seperti suami isteri. Jimmey meramas tubuh saya kegeraman.

Vagina saya yng sendat berkain batik itu di ramasnya tanpa henti. Geram benar ia time tu. saya kemudian pimpin Jimmey menuju ke bilik saya. Sewaktu menaikki tangga, Jimmey berkali-kali mengucup dan meramas faraj saya.

Malah ia jg berkali-kali menamparnya manja. Pasti bergegar faraj ku yng se mmg nya melenggok-lenggok di dallam kain yng sendat. Sampai saja di bilik. saya terus pinta Jimmey duduk di tepi katil.

Saya jg duduk rapat di sebelahnya. kami sekali lg berkucupan mesra. Terasa seperti sdang berbulan madu. Ingatan kepada status saya yng mempunyai suami dan anak-anak lenyap dallam keghairahan saya bersama Jimmey.

Sambill berkucupan, saya buka zip dan butang seluar Jimmey. Keanjalan batangnya yng keras memukul tapak tangan saya. Ternyata ia tidak memakai seluar dalam. Batangnya yng keras meleding itu saya usap lembut.

Saya lancapkan Jimmey perlahan-lahan bersama irama kucupan kitaorang yng semakin berahi. Jimmey jg tidak ketinggalan. sambill berkucupan, tangannya meramas daging pinggul dan peha saya. Sesekali tangannya menjalar ke tundun saya yng tembam.

Saya sedar, kelicinan kain batik satin yng saya pakai benar-benar membuatkan batang Jimmey keras sekeras kerasnya di dallam genggaman tangan saya yng gebu. Lebih-lebih lg kainnya yng licin itu sendat membalut tubuh saya yng montok berlemak.

Saya lepaskan kucupan. saya pandang batangnya yng keras di dallam genggaman saya. Air liur saya telan menandakan selera saya kepada batang pelir muda Jimmey. Terus saya tundukkan kepala dan mengolom batang Jimmey yng hangat itu ke dallam mulut saya.

Itulah pertama kali saya menghisap batang lelaki selain suamiku di atas katil di dallam rumah saya sendiri. Jimmey menggeliat kesedapan. Mulut saya yng hangat menghisap batangnya memberikannya kenikmatan yng sukar digambarkan.

Bunyi hirupan air liur saya yng bersebati dngn air mazinya menambahkan keberahian Jimmey. “Kak Arnini. saya tidak sangka kak Arnini akan melayan saya sejauh ini. o. ohh. saya tidak sangka cinta kak Arnini sehebat ini. Terima kasih sayang. ” Kata Jimmey dngn suaranya yng bergetar, menandakan keberahian udah menguasai dirinya.

Jimmey memegang kepala saya yng bertudung satin itu. Di tekan kepala saya dan kemudian di tarik kembali berulang kali. Batangnya yng keras itu terbenam dallam di lulutku dan kembali keluar ke bibir saya.

Ohh. saya semakin bernafsu. Batang keras yng sdang saya hisap mengghairahkan diriku. saya nak diriku di curahkan mani nya. saya nak batang keras anak muda itu memuntahkan maninya. saya cintakan batang anak muda itu.

Jimmey semakin tidak dapat bertahan. saya tahu sperma nya akan meledak. saya terus bangun dari katil dan terus berlutut di hadapannya. Batangnya yng berlumuran dngn air liur saya kembali saya capai dan saya lancapkan laju.

Kelicinannya membuatkan Jimmey semakin menggelinjang di atas katil. Matanya liar memerhati seluruh tubuh saya terutamanya peha dan kepala saya yng bertudung itu. ” boleh tidak sayang pancut kat muka akak. ? ” pinta saya manja.

Tangan saya tidak henti melancapkan batangnya yng terlalu keras itu. “uh. kak Arnini. boleh. sayang. dahh mahu keluar dahh ni. ” Jimmey mengerang kenikmatan di lancapkan oleh isteri org yng gebu montok itu.

Saya lihat, lubang kencing Jimmey semakin terbuka, kepala cendawannya jg semakin berkilat. saya tahu, masanya udah tiba. Segera saya dekatkan muka saya di batangnya. Mulut saya buka luas agar sperma nya bolehh memancut masuk ke dallam mulut saya.

Saya jeling Jimmey di atas. Mukanya semakin kemerahan. Matanya penuh nafsu melihat kepala saya yng bertudung itu menadah muka di hadapan batangnya yng nak memuntahkan benih itu. “Ooh kak Arnini. ” “Crut. Crut. Crut! ” Akhirnya muka saya di cemari pancutan sperma nya yng padu.

Seperti biasa, jumlah benihnya yng bnyk memancut ke mata, dahi, mulut hidung serta pipi saya. Malah pancutan pertama dan keduanya yng terlalu padu itu saya rasakan melepasi muka saya dan hinggap di tudung saya.

Saya memerah batang Jimmey semahu hatiku. Lancapan tangan saya di batangnya yng berterusan membuatkan Jimmey menggigil dan merintih kenikmatan. saya suka dngn keadaan itu. Pancutan Jimmey yng semakin berkurangan membuatkan sperma nya tidak lg memancut keluar, sebaliknya meleleh keluar dari lubang kencingnya.

Saya sungguh berselera melihat sperma yng pekat meleleh keluar dari batang anak muda yng keras itu. Terus saja saya masukkan batangnya ke dallam mulut saya dan saya hisap penuh keberahian.

Jimmey mengerang dngn agak kuat kali ini. “Aaah. sedap. nya! Kak Arnini! OOh” Jimmey mengerang menikmati mulutku yng menghisap batangnya. sperma yng meleleh keluar tadi saya hisap dan saya telan, seperti biasa.

Memang sungguh indah saya rasakan. saya berasa bangga dapat memuaskan lelaki yng saya cintai itu. namun segala kenikmatan itu berakhir apabila. “Dah lama korang buat kerja ni! ” bentak suami saya di muka pintu bilik.

Serta merta saya berdiri bangun dan smbil membelakangi suami saya, saya lap muka saya yng penuh dngn sperma Jimmey dngn lengan baju saya. namun tidak sempat untk saya lap kesemuanya, bahu saya serta merta di tarik ke belakang membuatkan saya terpusing menghadap suami saya.

Saya terus terduduk jatuh di atas katil dngn muka yng masih penuh dngn sperma Jimmey mengadap suami saya. Jimmey yng sdang berdiri di sisi katil kelam kabut membetulkan seluarnya dan ketika itulah, “Bedebuk! ” Penumbuk sulung suami saya hinggap ke kepala Jimmey membuatkan Jimmey terus berganjak beberapa tapak ke belakang.

Kemudian suami saya beralih kepada saya pula. Penampar tiba-tiba hinggap di pipi saya yng gebu. Peritnya saya rasakan. sperma Jimmey yng masih meleleh di pipi terpercik akibat di tampar suami saya.

Suami saya kelihatan melihat tapak tangannya yng ternoda dngn kesan sperma dari pipi saya yng di tampar tadi. “Kau mmg sundal Arnini! perempuan murahan! dngn budak hingusan nii pun kau mahu ke? ! Kau sedar tidak yng kau tuu dahh tua mahu mampos! ” bentak suami saya bersama penampar yng sekali lg hinggap di pipi saya.

“Abang. maafkan Arnini bang. Arnini janji tidak buat lagi. Tolonglah bang. ” saya merayu kepada suami saya yng sdang menggila itu. “Abang, maafkan kitaorang bang. saya jg janji takkan kacau isteri abang lagi. ” Jimmey bersuara sesudah kasihan melihatku di pukul sedemikian rupa.

“sdh! Kau pun sama! dngn perempuan tua yng gemuk macam nii pun kau nak. Apa dahh tidak ada perempuan lain ke dallam dunia ni? ! Kau kerja kat mana? ! ” Tanya suami saya.

“saya kerja kat pam minyak saja bang” Jimmey berbohong, tetaapi saya tahu akan strateginya. “sdh! Sekali lg saya nampak muka kau, mampos kau saya kerjakan! Blah! ” bentak suami saya.

Serta merta Jimmey berlari keluar dari bilik dan terus berlalu dari rumah saya. yng tinggal hanyalah saya dan suami saya saja ketika itu. Terus saja suami saya menyuruh saya pergi bersiap.

Saya menurut arahannya. Kemudiannya suami saya membawa saya ke pejabat kadi dan di sana, saya berasa sungguh malu sekali. Segala perlakuan seksual saya dngn Jimmey di dallam bilik tadi di ceritakan secara terperinci.

Rupa-rupanya suami saya udah mengintai sejak dari kitaorang mula bercumbuan di atas katil. Tidak saya sangka, permainan asmara saya dngn Jimmey rupa-rupanya menjadi bahan tontonan suami saya. saya sungguh menyesal.

Akhirnya, saya diceraikan dngn talak 3 sekali gus. Hak penjagaan anak-anak jg suami saya yng dapat lantaran perlakuan saya yng buruk menjadi point untk nya memburukkan diri saya. Selepas diceraikan, saya dan suami saya pulang ke rumah.

Tujuannya adalah supaya saya bolehh mengemas setiap barang-barang saya untk saya bawa pergi dari situ. Namun, suami saya jg nak menjamah tubuh saya buat kali terakhir. Walau pun saya udah diceraikan olehnya, tetaapi perlakuan seksnya yng terakhir kepada saya itu adalah atas dasar kegeraman dan penghinaan, bukannya persetubuhan antara suami isteri.

Saya yng udah lengkap bertudung dan berbaju kurung di paksanya supaya menonggeng melintangi pintu belakang rumah saya yng terbuka luas. Suami saya yng berlindung di balik dinding dapur menyelak kain saya dan ia terus menghenjut lubang faraj saya semahu hatinya.

Gerakannya yng ganas dan kejam membuatkan kesakitan lebih bnyk saya rasai berbanding kenikmatan. saya menjerit dan merintih memintanya supaya berhenti tetaapi tidak diendahkannya, malah ianya lebih mengaibkan saya kerana ianya mengundang perhatian jiran-jiran belakang rumah saya.

Kelihatan mereka melihat saya menonggeng smbil mengerang di muka pintu dallam keadaan lengkap berpakaian. Mereka tidak nampak suami saya lantaran ia berselindung di balik dinding dapur. Nyonya belakang rumah saya berkali-kali menggelengkan kepala melihatkan diri saya yng kelihatan amat hina dan memalukan itu.

Kedengaran seperti mengarut, tetaapi itulah hakikatnya. sesudah puas menaburkan benihnya di dallam lubang faraj saya, suami saya akhirnya melepaskan saya keluar dari rumah itu bersama-sama 2 buah beg pakaian yng saya bawa.

Saya tidak tahu kemana hendak saya tuju, hendak ke kampong halaman, tiada siapa di sana, adik beradik saya udah jauh-jauh semuanya, kedua org tua saya pula udah lama tiada.

Akhirnya saya mengambil keputusan menalifon Jimmey. Jimmey yng gugup menjawab panggilan kerana bimbang suamiku yng menalifonnya akhirnya memberitahu bahawa ia akan datang menjemput saya di perhentian bas. Jimmey menjemput saya tinggal di kondominium yng disewanya, sementara saya masih belum ada tempat tinggal.

Sedikit kekesalan kelihatan terpancar dari wajah Jimmey. die sedih melihat keadaan saya yng seperti sengsara. Sudahlah di pukul suami, di malukan di pejabat kadi, di ceraikan talak 3, malah, dimalukan di hadapan jiran-jiran.

Saya faham perasaan Jimmey, saya jg terasa menyesal atas apa yng udah saya lakukan selama itu. Selama 3 tahun saya menjalin hubungan sulit dngn Jimmey tidak sangka begittu jadinya.

Saya memberi Jimmey peluang untk meninggalkan saya, saya tidak mahu ia menyesal kerana saya. saya tidak mahu ianya menjejaskan hidupnya. namun Jimmey tetap dngn pendiriannya. Jimmey memelukku, mengucup lembut kepala saya yng bertudung, tudung yng masih jelas kesan sperma yng dilepaskan tadi.

“Kak Arnini. yng dahh berlalu biarlah berlalu. kami bina hidup baru. kami berdua. Kak Arnini dan saya. Berdua. ” kata Jimmey smbil tangannya memaut daguku dan mendongakkan mengadap wajahnya.

Saya terdorong menatap wajahnya. Rasa bersalah dan kekesalan secara tiba-tiba hilang. saya rasakan seolah-olah bebas dari segala kekangan. saya merasakan kehangatan cinta lelaki yng berada di hadapan saya itu.

Bibir kitaorang bersatu. Hati kitaorang menjadi satu, bersama cinta yng sungguh pelik untk di perbualkan. Cinta antara anak muda berumur 30 tahun dan seorang janda berumur 48 tahun yng baru diceraikan.

Sungguh unik. Biar pun umur kitaorang berbeza 17 tahun, namun, nafsu udah mengikat percintaan kitaorang bagai tiada akhirnya. saya akhirnya memutuskan untk tinggal bersama Jimmey. Tiada ikatan perkahwinan, tiada had nafsu.

Walau pun ketika saya datang bulan, jika Jimmey menginginkan, udah pasti mulut saya menjadi medan pertempuran, bersama bantuan kelembutan tangan saya memerah benih mudanya. Sejak hidup bersama Jimmey, saya rasakan hidup saya seperti kembali kezaman muda.

Saya seolah lupa umur saya yng kian lanjut ditelan usia. kami hanyut di telan arus nafsu saban hari. saya yng secara rasmi menjadi isteri Jimmey secara tidak sah menjalani hidup yng penuh kasih sayang bersamanya.

Lebih-lebih lg tuntutan nafsu saya yng selama ini kegersangan akhirnya terubat jua. memang sukar untk dipercayai, tetaapi itulah hakikatnya. Kisah cinta yng tidak mengenal usia. Cinta yng se mmg nya buta.

Dibelenggu nafsu. mungkiin keserasian diranjang bagi perempuan tua yng gempal dan ber faraj besar seperti saya ini hnya serasi kepada lelaki muda yng berbelas tahun bezanya dari usia saya.

Malah saya amat beruntung kerana ia benar-benar setia kepada saya. memang benarlah seperti yng org katakan, makanan kesetiaan bagi seorang lelaki adalah seks. Maka tidak hairanlah kesetiaannya tidak berbelah bagi kepada saya asalkan ia dapat menyirami tubuh gempal saya ini di segenap laluan yng diingininya.

Saya benar-benar menyintainya. Malah, keinginannya melihat penampilan saya yng memberahikan jg saya penuhi. udah pasti satin yng licin menjadi pilihan membaluti tubuh montok saya. Selain sendatnya kain batik yng se mmg nya menjadi pakaian harian saya yng menggoncang nafsunya.

Namun tidak cukup hnya berpakaian jika tidak menggodanya kerana itulah keinginan lelaki muda. Godaan sentuhan, gaya dan pandangan udah pastinya memberikan hasil yng memuaskan. Jika tidak masakan saya menjadi isteri kesayangannya selama hampir 7 tahun walau pun secara tidak sah, dan walau pun tubuh saya semakin berlemak sebegini.

No Comment yet. Be the first to comment on Muka Dipancut Suami,…

Leave Your Comment Here!